تمدید مهلت ارسال ایده‌ها در فراخوان حمایت از طرح‌های فناورانه حوزه سالمندی

۰۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۲ کد : ۴۰۸۵ اخبار رویدادها و همایش ها
تعداد بازدید:۸۸
تمدید مهلت ارسال ایده‌ها در فراخوان حمایت از طرح‌های فناورانه حوزه سالمندی

زمان ارسال ایده‌ها به فراخوان حمایت از طرح های فناورانه توسعه محصولات و خدمات سالمندی تمدید شد. مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی در آذر1402، اقدام به جذب طرح‌های فناورانه در حوزه توسعه محصولات و خدمات سالمندی کرده است.

این فراخوان با رویکرد حمایت از پژوهشگران، دانشجویان، اساتید و فناروان فعال در حوزه حمایت از طرح‌های فناورانه توسعه محصولات و خدمات سالمندی، برگزار شده است.از آنجایی که پیری جمعیت و افزایش تعداد سالمندان در کشور طی سالیان آتی به یکی از چالش‌ها و معضلات کلان کشور تبدیل می‌گردد، برنامه نوآفرین به‌ دنبال آن است تا با تجاری‌سازی طرح‌ها، محصولات و خدمات فناورانه و نوآورانه در این حوزه گامی مهم در مسیر حل این چالش بردارد.
لازم به ذکر است که مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی و صندوق نوآوری و شکوفایی هر کدام تا سقف 5 میلیارد ریال حمایت مالی به تیم‌های فناور پذیرفته شده در فراخوان اعطا خواهند کرد.
در کنار این امر حمایت‌های معنوی به شرح زیر به شرکت‌کنندگان و پذیرفته‌شدگان اعطا خواهد شد:

  • ارزیابی رایگان طرح‌ها
  • شبکه‌سازی میان پذیرفته‌شدگان و شتابدهنده‌ها/شرکت‌های فعال کشور در حوزه مرتبط با طرح
  • برگزاری دوره آموزشی اعتبار‌سنجی محصول برای پذیرفته‌شدگان
  • ارائه خدمات راهبری و مشاوره به پذیرفته‌شدگان در مسیر تجاری‌سازی طرح‌های خود

جهت تکمیل پرسشنامه و ثبت ایده خود ابتدا در سایت نوآفرین عضو شده و پس از ورود به صفحه فراخوان، با کلیک بر دکمه تکمیل پرسشنامه وارد صفحه پرسشنامه شوید و اطلاعات مربوط به طرح فناورانه خود را درج نمایید.

دریافت پوستر فراخوان


نظر شما :